Inscrierere


Dacă doriți să înscrieţi copilul dumneavoastră, cu vârsta cuprinsă între 2 și 6 ani, vă rugăm să completaţi formularul de înscriere şi să-l trimiteţi la : poianalearning@gmail.com

Încurajăm toți părinții să programeze o vizită. Acest lucru vă oferă șansa de a ne cunoaște, de a vedea mediul în care învăţă cei mici și de a afla mai multe despre etosul nostru.

Pentru finalizarea procesului de înscriere, după confirmarea locului, sunt necesare următoarele documente: formular de înscriere semnat, certificatul de naștere al copilului, cartea de identitate a părinților, avizul medicului de intrare în colectivitatea centrului educational.

Părinții care doresc să-şi înscrie copiii la Poiana Learning Center sunt sfătuiți să o facă cât mai devreme posibil. Admiterea este neselectivă, pe principiul primul venit, primul servit.

Suntem mândri să oferim un cadru incluziv care sprijină toți copiii, pe măsură ce aceștia învaţă să-şi asume responsabilitatea pentru ei înșiși și pentru acțiunile lor, ţinând cont deopotrivă de siguranța și sentimentele celor din jur.

Ne propunem să oferim un mediu în care există un comportament prietenos, altruist, un comportament non-agresiv şi în care copiii învață să se respecte pe ei înșiși, pe ceilalți și mediul în care sunt.

Frații au prioritate pentru înscriere sau pe lista de așteptare

Taxe


Am încercat să menținem structura taxelor cât mai simplă pentru părinți.

Percepem un tarif fix pe lună, indiferent de zilele săptămânii sau de vârsta copilului dumneavoastră.

Toți copiii înscrişi la noi primesc aceeași îngrijire și atenție specială.

Vă rugăm să rețineți: nu se fac rambursări din motive de neprezentare.

Taxa de înregistrare: Există o taxă de înregistrare unică, nerambursabilă.

Program scurt

8.30 – 13.00

2100 RON include gustarea de dimineaţă si masa de pranz

Program lung

8.30 – 16.00

2600 RON include gustarile de dimineață și după-amiază plus masa de pranz

* Cluburi extracurriculare de la 15.45. până la 16.30

FAQs


De la ce vârstă acceptaţi copii?

Inscriem copii cu vârste cuprinse intre 2 si 6 ani.

Când se plătesc taxele?

Taxele se plătesc până la data de 20 a lunii pentru luna următoare. De exemplu, taxa pentru luna mai se va plati până pe 20 aprilie. Taxele se plătesc din septembrie până în ultima zi a lunii iunie.

* În cazul în care sunt suficiente solicitări am putea organiza Școala de Vară.

Cum monitorizaţii progresul?

Observațiile sunt făcute zilnic și rapoartele despre acestea sunt trimise părinților în fiecare semestru, înainte de întâlnirile individuale părinți-profesori.

Dacă copilul meu este bolnav, poate sta în clasă?

Activităţile în aer liber reprezintă o caracteristică importantă a ceea ce facem. Toți copiii vor ieși afară în fiecare zi. Dacă copilul dumneavoastră este prea bolnav pentru a se juca afară, atunci este prea bolnav pentru a fi la grădiniță.

Ce se întâmplă dacă:

Copilul meu a fost bolnav peste noapte?

Dacă copilul dumneavoastră a avut două scaune moi, a vărsat sau a avut temperatură, vă rugăm să-l țineți acasă cel puțin 24 de ore, deoarece va fi prea bolnav pentru a fi prezent. De asemenea, pot prezenta simptome timpurii ale unei boli contagioase. Vă rugăm să ne sunați dimineața și să ne anunţaţi că nu veți veni. Dacă mergeţi la  medicul pediatru sau medicul de familie, vă rugăm să ne transmiteţi diagnosticul. Dacă copilul dumneavoastră are o boală contagioasă, de ex. varicelă vă rog să anunţaţi imediat grădinița. De obicei, copiii sunt apţi să vină la grădiniță atunci când le dau dinții.

Copilul meu nu se simte bine la grădiniță?

Dacă copilul dumneavoastră face temperatură, are două scaune moi sau are alte simptome de boală, vă vom suna imediat și vă vom ruga să veniţi să îl luaţi. Vă asteptăm într-un mediu calm, cu un membru al personalului care îl va supraveghea îndeaproape, până când veţi ajunge. Dacă are temperatură si ne-aţi dat acordul, vom administra Nurofen. Vom monitoriza temperatura copilului dumneavoastră la fiecare 15 minute până când ajungeţi.

Copilul meu are un accident?

Personalul nostru este instruit în primul ajutor pediatric şi va acorda tratamentul necesar. Cele mai multe accidente sunt zgârieturi sau lovituri. Păstrăm o evidență a accidentului și vă spunem despre acesta la sfârșitul zilei. Dacă accidentul este mai grav, vă vom suna imediat.

Plecăm în vacanţă?

Vă rugăm să ne anunțați dacă plecați în vacanță sau veți lipsi din alte motive. Dacă copilul a lipsit două zile la rând, vă vom suna până la ora 11 dimineața în a 2-a zi pentru a verifica dacă veniți mai târziu/ sunteți în vacanță/sau dacă copilul dumneavoastră se simte rău. Dacă ne anunţaţi despre vacanțele dumneavoastră, atunci nu vă vom deranja cât timp sunteți plecat.

Trebuie să trimit pe altcineva în scurt timp să-mi ia copilul?

Vă rugăm să ne trimiteți un mesaj cu CI-ul persoanei care vă va prelua copilul. Persoanei respective i  se va cere să arate un act de identitate înainte de a vă lăsa copilul să plece cu aceasta. Nu vom lăsa niciodată copilul dumneavoastră să plece cu cineva care nu este pe lista dumneavoastră sau care este neanunțat/neidentificat de către dvs.

Copilul meu nu mănâncă?

Adoptăm o abordare de bun simț în grădinița noastră, iar personalul este instruit să recunoască diferența dintre un copil care este plin, mofturos cu mâncarea, care este agitat sau care este apatic, se îmbolnaveste. Dacă este necesar, vom oferi o alternativă pentru a ne asigura că copilului nu îi este foame. Meniurile noastre oferă copiilor o alimentatie sănătoasă şi echilibrată. Luam masa împreună, ca o familie, lucru care îi încurajează pe copii să încerce alimente noi și să participe la strangerea mesei.

Copilul meu nu doarme la grădiniță?

Ca parte a procesului nostru de tranzitie și adaptare, aflăm totul despre rutina copilului dumneavoastră și îl vom sprijini în timp ce acesta este la grădiniță. Înțelegem că ati muncit foarte mult acasă pentru a vă stabili o rutina de somn și doriţi să continuați acest lucru cât timp copilul este cu noi. Uneori, în primele săptămâni de grădiniță, rutina de somn poate fi „în afara programului”, deoarece copiii pot fi foarte entuziasmați de noul lor mediu și de toate activitățile oferite. Vă rugăm să aduceți o jucărie, o pernă sau o paturică care să-i facă să se simtă ca acasă în patul lor.

Appointment